fredag den 7. december 2007

"Rudolf the red nosed raindeer"

7. december og jeg har jagtet et godt julebillede af min datter. Det er ikke det nemmeste, når hun tager fat i kameraet næsten hver gang for at se "bilder".
Her er et af de mange kiksede, hvor rensdyr-hornene burde sidde hovedet.
7th December and I've been chasing a good Christmas pic of my daughter. It's not the easiest thing to do when she comes grabbing the camera wanting to see pics.
Her is one of the funny ones where the raindeer- horns should be on the head.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

De billeder, der er opstillet er som regel aldrig dem, der er bedst. Skønt rudolf billede af den kære lille.

KH Heidi :))

Charlotte sagde ...

Sikke et sødt udtryk hun har i sit ansigt. Det gør da ikke noget, at hornene ikke lige sidder PÅ hovedet! LOL! :-)

Hyggeligt du også laver et indlæg dagligt! Det havde jeg ikke lige fået med mig.

Og tak for de søde kommentarer på min blog.