fredag den 14. december 2007

"Away in a manger"

14. december og fredag - jeg har haft en lang dag på skolen, hvor vi fik lavet en masse på vores opgave - skønt!! Men nu er jeg også godt træt og slapper af med en julefilm inden jeg skal sove. I morgen skal jeg op kl. 6, og afsted til Lubeck med min mor på julemarked. Det bliver sikkert super hyggeligt, men endnu en lang dag. Glæder mig til at sove lidt længe på søndag - hvis jeg kan for min datter, der sikkert savner sin mor efter to hele dage uden.
Håber I alle får en dejlig weekend

14th December and Friday - it's been a long day at school where we've reached far with our project - nice!! I'm really tired and relaxng with a Christmasfilm before going to bed. Tomorrow I have to get up around 6am, going to Lubeck (In Germany) with my mother visiting a Christmas fair (spelled how??), so another long day. Looking forward so sleeping abit longer Sunday if my daughter allows it after not seeing me for two whole days.
Hope you'll all have a lovely weekend

Ingen kommentarer: