lørdag den 3. november 2007

Stilstand

Synes ikke, jeg får lavet noget der har med scrap at gøre i øjeblikket. Får sådan set heller ikke lavet så meget andet, men det hænger over hovedet og giver dårlig samvittighed - det er helt sikkert. Burde være godt i gang med min BA, men synes, det går lidt trægt. Vi mangler interviewpersoner - familieplejekonsulenter, der har tid... Dem er der ikke så mange af, skulle jeg hilse og sige. Brok brok brok :-) Glæder mig til tirsdag. Der kommer min scrapveninde Anni og vi skal være kreative. Håber at få gang i lidt igen og måske bruge nogle af mine nye lækre stempler fra Multiscrap. Har ledt og ledt efter billeder fra producenten, men har ikke kunne finde dem. Jeg må i gang med at scrappe, så I kan se, hvor lækre, de er ;-) Fandt dog et af sættene efter jeg havde givet op.


I'm not that creative at the moment, not making anything that has the slightest to do with scrapbooking - or anything else for that matter. Should be writing on my bachelorproject, but it's only giving me bad contience so far. We are in desperately need of professionally consulents dealing with fosterchildren to interview. They are easy to find, but not those with time to help students. Whine whine whine :-)

Looking forward to Tuesday though. My scrap-friend Anni is coming and we're going to be creative. Hope to get moving with something and maybe use some of my delicious new stamps from Multiscrap. Been trying for a long time to find pictures from the company that makes them, but without succes. Guess I just have to stamp them on my LO's for you to see ;-) Manged to find one of them - after giving up.

1 kommentar:

Charlotte Ravn sagde ...

Ih de stempler har jeg også lige købt, glæder mig til at se hvad du laver med dem....så jeg har noget at lifte :)