lørdag den 27. oktober 2007

Hobby og håndarbejdsmesse

Jeg er her i weekenden medhjælper hos Multiscrap på den store Hobby og håndarbejdsmesse i Fredericia. Det var lidt stille i går, men i dag (lørdag) har der ikke været en rolig stund. Dagen gik hurtigt, og jeg nyder at sidde og slappe af i sofaen nu, og hvile ben og ryg lidt inden sidste dag i morgen.
Jeg fik lov at købe lidt af de nye lækre stempler og tusser (med penselstrøg), da vi lukkede for i dag, så jeg har skyndt mig at sætte dem i mine opbevaringsmapper. Orker ikke at være kreativ, er simpelthen for træt, men har hygget med at ordne stempler - det lugter da lidt af scrap ;-)

En lille hilsen til jer nye scrappere og kortmagere som jeg har talt med på ovenstående messe - velkommen til en fantastisk verden!!! Håber I får samme glæde og skønne oplevelser med denne hobby som jeg selv.

Ingen kommentarer: