søndag den 25. november 2007

Countdown

I går slog det mig at der var en - een - måned til jul, og i dag kan vi allerede sige, at der er under en måned til jul. Stress!!! Dog ikke pga julen, det tager jeg rimelig afslappet - skal ikke stå for julemiddag, til diverse julefrokoster eller holde andet end æbleskive og gløgg-hygge. Så der er ikke fare for at stresse rundt pga det.
Næ nej, jeg har min bacheloropgave, og deadline nærmer sig og det tynger gevaldigt. Håber om nogle uger at kunne sætte mig ned og med god samvittighed slappe af og hygge mig med at scrappe. Orker pt ikke tage mine ting frem, og min samvittighed siger mig at jeg bør skrive opgave - ikke scrappe. Godt jeg kan tage revance.

Nå, hvem er morderen i Forbrydelsen?? Der er en halv time til sidste afsnit - og jeg glæder mig!! Fortsat god søndag!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Ja morderen blev fundet i forbrydelsen - jeg var godt nok skuffet.

Nu er der kun 24 dage til jul - er det ikke fantastisk.

Rigtig glædelig 1. december.

KH Heidi