tirsdag den 16. oktober 2007

Tagged

Jeg er sørme blevet tagget af Else - slipsager.
Kan se at mange andre er med i "legen", men jeg hopper glædeligt med også. Det bliver måske lidt svært at finde folk at sende den videre til, men gør et forsøg.

Reglerne er som følger: "Link til den, som har tagget dig. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart! Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret."

Here we go:
1. Jeg er 30 år og har ikke kørekort
2. Jeg elsker!!! julen - hyggen, ventetiden og alle traditionerne (øjner en scrappeide...!)
3. Jeg holder meget af engelsk - altså sproget! London har en speciel plads i mit hjerte, da jeg har boet der et par måneder for snart 10 år siden
4. Jeg har i over 12 år gået med to tåringe - og de er så godt som aldrig af fødderne.
5. Jeg har allerede købt de fleste julegaver! Hvad skal jeg dog lave i december?? ;-) måske min bacheloropgave... æv *suk*
6. Jeg har været barbestyrer i en kollegiebar i 7 måneder. Det (meste) var sjovt, men passer mig fint ikke at arbejde omkring fulde mennesker til hverdag.
7. En af mine yndlingsserier/film er "Stolthed og fordom"

Jeg har valgt at tagge: Annimor, Mathilde, Iben (multiscrap), Naja, og hvis jeg havde en hjemmeside på Jette og hendes datter Christina ;-)

I've been tagged - and though I'm not tagging anyone abroad here are my 7 truths:
1. I'm 30 and I don't have a driving licence
2. I love!!! Christmas - spending time with family, waiting and the tradtitions (scrapping idea...!!)
3. I like English alot - the language. London has a special place in my heart, as I lived there a few months 10 years ago.
4. For over 12 years I've beenwearing two toerings and the are hardly ever off.
5. I already bougth most of my Christmas presents. What will I do in December? ;-) Maybe my bachelor project - boohoh :-(
6. I've been manager of a dormetary bar for 7 months. It was fun (most of it anyway), but I'm glad not to work amoung drunk people everyday.
7. One of my favorite tvseries/film is "Pride and

1 kommentar:

Else Slipsager Petersen sagde ...

Hyggeligt at du er med på spøgen. God blog du har.