tirsdag den 9. oktober 2007

Lidt nyt og gammelt - A little new and old

Det er ikke helt nyt, men det er nok det nyeste, der også er blevet færdigt. Har mange halvfærdige LO liggende, der trænger til lidt tid og overskud. Mon ikke det snart kommer her i efterårsmånederne. Har godtnok lige et bachelorprojekt, men det løber nok ingensteder... desværre.
This isn't really new, but proabably the newest I finished. Have alot of half finished LO's, that need a little time. Hope it'll come during the coming Autumn-months. I do have a bachelorproject, but I'm affraid it wont go anywhere.

Vi besøgte Agnethes farmor og farfar på camping. Dejligt med frisk luft og grillmad.
We visited Agnethe's grandparents camping. Lovely with fresh air and BBQ.


Første tur i Zoo - First time going to the Zoo
Jeg er i gang med barnets bog, og her er nogle af de sider, jeg endnu ikke har vist online.
I'm doing "Book of the child" (haven't got a clue what you call it - this is the direct translation) and these are some of the LO I haven't shown online.
Små fødder. Havde kun min venindes blå farve på det tidspunkt, så måtte finde på noget blåt - little feet. Only had my friends blue stamping clour at the time, so had to find something blue for the LO.
Barnedåb - babtism
Spisevaner - eating habbits
Første jul - First Christmas

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke en flot barnet bog. Det ser super godt ud!!

Else Slipsager Petersen sagde ...

Du er hermed blevet tagget af mig. Du kan se på min blog hvad det indebærer. Håber du vil være med.

http://slipsager.blogspot.com/

Sikke mange rigtig gode sider du har lagt ind. Ville ønske jeg var så langt med mine drenges barnets bog!