mandag den 28. april 2008

Mandag og solen skinner - skønt

I går havde vi gæster til brunch, hvilket gik godt og var super hyggeligt, men nuj, hvor har jeg været træt siden. Kan godt mærke, jeg ikke har så meget overskud og så mange kræfter pt. Agnethe kunne heller ikke finde ud af det i går, hun kunne ikke falde i søvn før kl. sent, så det påvirkede os alle. Her til morgen har vi taget den med ro, og hun nåede liiige i dagpleje inden kl. 9. Jeg har været til fys, hvilket var skønt efter en lang dag i går og nu sidder jeg og læser fødselsdagshilsener - dejligt her mens solen skinner og jeg ikke har planer om noget specielt de næste timer.
Håber I andre også nyder solen - om ikke andet når I kommer fra skole/job.

2 kommentarer:

Annemus sagde ...

Hurrraaaaaa..teløk ;-) Ha en super fantastisk dag

Jette W sagde ...

Hjertelig tillykke med din fødselsdag.
Jeg har været på ScrapEvent, er lidt træt, blev syg den sidste dag øv.
Jeg ligger billede på min blog om nogle dage.
Håber du har det godt.
Knus Jette