tirsdag den 3. juli 2007

Layouts online - endelig

Så fik jeg endelig fotograferet de fleste LO jeg har lavet med Agnethe. Dejligt at kunne vise dem frem online, så de ikke kun sidder i mappen, hvor ikke alle får dem at se.

Totalt lift fra en artikel i Scrapbook Inpsirations
Et af mine første "rigtige" LO - lavet på Convention i Ryslinge, marts 2007
Agnethe som jule-model med min yndlingsgrimasseDe første matter jeg prøvede på et LO - god virkning synes jeg. Mangler lidt tekst.
Agnethe elsker at lege gemme og sige bøh.
Agnethe's lovly teddy - she loves it sooooo much. Thank you so much Rogier and Maaike for bringing it to her for her babtism. She plays with it every day - often several times.
Et af mine favoritbilleder - fra januar eller februar 2007, taget med min fars nye spejlrefleks - måtte jo lige afprøve det ;-)
Mit bidrag i en udfordring. Jeg er ikke særlig tilfreds, men ved ikke, hvad det er der er galt. Måske ville et større billede have gjort en forskel
Et LO jeg bare måtte lave - alle dine kælenavne
Jeg har det nemt med hensyn til at vælge billeder nogle gange - Agnethe gør det nemt for mig med alle de dejlige, sjove ting hun laver
Det seneste LO - også til en udfordring, der lød på min 20 blomster. Det var sjovt at prøve at lave sådan en ranke med masser af blomster

1 kommentar:

Naja Dorph Willumsen sagde ...

HEJSA :) Så fandt jeg vej forbi din blog, gud hvor er hun bare dejlig din datter :) Vi må finde en dag hvor vi kan scrappe sammen også med Anni,nu bliver jeg jo snart hendes slags nabo hehe :)
Hilsen Naja