søndag den 1. juli 2007

Besøg af gammel ven fra USA

I dag kom Peter, min gamle kammerat tilbage fra folkeskolen, på besøg hos mine forældre. Han bor i USA, hvor jeg deltog i hans bryllup for snart 4 år siden. Det var dejligt at se ham igen, tror det er omkring 2 år siden jeg så ham sidst. Han nåede også lige at se min datter live.

Kodeordet her er at han bor i USA. Vi skriver lidt sammen på MSN ind imellem og jeg fortalte engang i april, at jeg var begyndt på denne dejlige hobby, der har sin oprindelse i USA og der var ufattelig mange butikker, men det var lidt dyrt at få sendt. Dog ville jeg gerne selv på ferie med et par ekstra kufferter.
Han var så sød at sige, at jeg bare kunne bestille nogle scrapting til hans adresse og så ville han tage det med til DK når han kom hjem til sommer. Jeg måtte lige spørge en ekstra gang om han var helt sikker på, hvad det var han tilbød!!

Her er alle de dejlige ting, han havde med:
Jeg fandt en masse eyelets, som jeg ikke havde set andre steder. Det er måske lidt svært at se de forskellige, men måtte prøve at vise dem frem alligevel
Og så et par metal stencils, men mest diverse "Jolee's by you"


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Eihhh hvor er det nogle lækre scrapting du har fået hjem fra USA.
Specielt er jeg HELT VILD med æblerne, bananerne og billiardspillet.