fredag den 27. juni 2008

Tagged!!

Jeg er blevet tagged af Heidi - tak søde :-)

Legen går ud på at svare på disse 5 spørgsmål og sende den videre....

1. Hvad lavede du for 10 år siden ?
Jeg havde lige afsluttet mit højskoleophold på Krogerup

2. 5 ting på min To Do liste i dag:
Kiropraktor, lave kort til reception, reception, aflevere datter hjemme hos kæresten og til sommerfrokost på min kommende arbejdsplads.

3. Snacks jeg kan li':
Gourmet knækbrød fra urtekram, chokolade, chips.. well, det meste ;-)

4. Ting jeg ville gøre, hvis jeg var milliardær:
Købe et stort lækkert hus med plads til scrap og familiehygge, rejse ofte med min familie, købe sommerhus i Italien, besøge min bror i Brasilien ind imellem, hjælpe folk der har mindre at gøre med, og først og fremmest stor shoppe scrap - heh

5. Steder jeg har boet:
Nyborg, London, Odense V, Odense C og Odense S.


Jeg tagger Naja, Anni og Jette W.

1 kommentar:

Naja Dorph Willumsen sagde ...

er hermed modtaget... ;)