lørdag den 31. maj 2008

YES!

I'm back!!

Endelig kom min nye strømforsyning ind af døren, så min puter igen virker - skønt.
Tror der venter maaange blog-indlæg samt tonsvis af nye indlæg på diverse forums. Bliver skønt med en masse ny inspiration og hyggelæsning. Indtil videre skal jeg til 30 års fødselsdag i Kbh - uha tror det bliver en lang og varm køretur. Men vi er en flok tøser, så mon ikke det går med lidt drikkelse og sniksnak ;-)

God sommer-weekend derude

Ps. Jeg har scrappet!!! Det er helt vildt - og skønt endelig at have lavet noget igen. Det kommer på bloggen en af dagene

2 kommentarer:

Jette W sagde ...

Det var dejligt at der er kommet liv på din blog igen.
Håber i har haft en god tur til København?
Glæde mig til at se hvad du har fået lavet.
Hvordan går det med arbejde?

Tilte sagde ...

Velkommen tilbage :D