onsdag den 26. marts 2008

På opfordring...

Nu er der to, der har opfordret mig til snart at få nyt på min blog, så tænkte jeg hellere måtte tage mig sammen ;-)
Nu må jeg hellere lade være at ligge alt nyt ud på en gang, men gemme lidt til nogle andre dage, så der sker lidt ind imellem.
De første tre er LOs, der mangler noget pynt. Godt der snart er Convention, så jeg måske kan finde noget, der passer til.
Den bliver nok ikke bedre - er ikke så tilfreds, men so be it!
Denne synes jeg også er lidt bar, måske jeg skulle doodle lidt...
Lørdag d. 22. marts var der igen Cyper Crop på The scrapcat forum, og jeg nåede at deltage i to udfordringer.
Denne var at lave sit eget baggrundspapir med stempler:
Dette var til en skitseudfordring:
Jeg vandt ikke i lodtrækningen, men pyt - det var super sjovt at lege med.

Jeg blev ringet op i dag og skal til jobsamtale i morgen... uhh jeg glæder mig og er spændt. Har gået uden job lidt for længe nu, så kryds fingre derude... tak :-)

2 kommentarer:

Jette W sagde ...

Det er da dejligt at se at du får lavet lidt.
Dejlige LOer.
Håber du snart får et arbejde du er blever glad for.

Casa Ottman sagde ...

Vad fina lo.s du gör :) Helt underbara. Skoj att mötas i danmark. Vi kommer igen :)
Hälsningar
Helena på landstoken