lørdag den 2. februar 2008

Lidt LO's - New LO's

For nogle dage siden blev der lavet en hurtigt tråd med et LO, der skulle liftes. Her er originalen:

Some days ago there was a challenge on thescrapcat's forum, where this LO was to be lifted:
Og her er mit bidrag - jeg var ikke med i legen, da jeg vidste min Silhouette var på vej, så ventede med at udskrive titlen.

Here's my take on it, though I didn't participate as I knew my QK Silhouette was on it's way, so I waited for the titel to be made with my new fantastic machine.

Et LO mere om min datter. Ved ikke om jeg burde optegne uglen, så den er mere tydelig... ? Hvad synes du?


Another LO with my daughter. Don't know if I should outline the owl, so it's more visible.. ? What do you think?
Lidt BOM - første inspireret af Sweet Pea Scraps ideside, klik her for at se med. Jeg er ikke vildt tilfreds, men det var sjovt at lave det.


A little for my BOM (book of me) - first one inspired from the Sweet Pea Scrap idea-page. Click on the link above so take a look. They have great challenges. I'm not so happy about it, but it was fun making it.

Endnu et LO til BOM - helt mærkeligt at scrappe aktuelle billeder, men sjovt at prøve.
Another BOM LO - wierd scrapping totally new and only few days old pictures, but funny to try. It's from celebrating my graduation with my family.

Tak fordi du kiggede med :-)
Og tusind tak til jer, der har fulgt med i tiden omkring eksamen, afslutningen og de søde ord efter, jeg har fået job. Det varmer rigtig meget!! :-)
Thanks for stopping by :-)
And thank you so much, those of you who's been following my exam, the graduation and for all the nice words after I got my first job. It's sure means alot to me!! :-)

3 kommentarer:

Netti sagde ...

Flotte layouts du har lavet. Jeg ville nok tegne uglen op men det er jo en smagssag :o)
Og tillykke med dit nye job :o)

Anja/M&M sagde ...

Super flot scraplift du har lavet.
Jeg ville nok også vælge at tegne uglen op, evt. med en stiplet linie.

MULTISCRAP sagde ...

Hej Marie,

Skønt at se at du får tid og har energi til at scrappe igen.

Hvad med en cirkel omkring uglen ?
Måske din nye vidunder maskine kan klare det jo - sådan en tynd cirkel der bare markerer hvor uglen er ....

Iben