lørdag den 5. januar 2008

Endelig Lo's - At last showing LO's

D. 29. december mødtes en veninde, Anni, og jeg hos en tredje scrapper, Naja, i Nyborg. Vi var sammen fra 10-22.30, og det var bare super hyggeligt. Sikke en produktiv dag. Jeg fik lavet 7 LO's, hvor der godtnok manglede lidt pynt, da ikke alt mit scrap kan være i cykelkurven... surprice ;-)
Jeg har nu fået lavet LO'sene færdige, omend jeg synes der mangler pynt på flere af dem. Det må komme når jeg engang får fat i noget, der passer til. Dejligt med en undskyldning for at handle - fniis!

29th December a friend of mine, Anni, and I met at another scrapper, Naja, in Nyborg. We spend the whole day together from 10am to 10.30pm, and it was great. What a productive day. I made 7 LO's, some needing some decorating, as not all my scrapstuff fits in the basket on my bike... surprice ;-)
I finished the LO's though I think some of them still needs something. It has to wait for when I get something suitable. Lovely to have an excuse for shopping - LOL!!

Naja har en Cricut maskine og et alfabet med store bogstaver til sin QK - lækkert at kunne låne, når man ikke selv har.
Naja has a Cricut mashine and an alphabet with capital letters to her QK - nice to be able to borrow, when you don't have that yourself.
Dette LO er ikke fra d. 29, men blev også lavet færdigt her i starten af 2008.
This LO isn't from the 29th, but was also finished in the beginning of 2008.

Kan ikke bestemme mig for om den skal være enkel, eller der mangler pynt.
Can't deside if this should be simple og it needs more decorating.
Uh Naja har en Cricut og en Sizzix maskine - jeg var jo næsten kommet i himlen.
Uhh Naja has both a Cricut and a Sizzix - I almost went to heaven.
Jeg elsker disse vand-farver - og igen har jeg brugt Naja's QK alfabet
I love these water-coulors - and again I used Naja's QK alphabeth
Dette er jeg slet ikke tilfreds med - det blev vist lidt for lilla...
This I'm not so happy about - quess it's too purple...
Til eget album - det øverste om samme emne er til min datters bog, da hendes førse ferie.
To my own album - the one on top about same trip is for my daugther's book, as it's her first vacation.

Ingen kommentarer: