lørdag den 19. maj 2007

Min elskede ide-boks

I et af mine yndlingsblade fandt jeg denne æske som en måde at få ideer, hvis man en dag manglede inspiration. Jeg synes ideen var genial, så jeg gik straks igang med at måle og skære karton, lave og dekorere min fine æske. Så kiggede jeg på, hvilke emner, der var brugt i bladet og tilføjede nogle stykker, så det passede til mig. Her er resultatet.

Indeholder: 1 foto, 2 fotos, 3 fotos, 4+ fotos, Emner (liste over gode scrap-emner) Specielle LO (100% lifts), Quotes, Titler (ideer til typer, placering m.m.), Tilbehør, Andet og Links - og flere tomme faneblade.


1 kommentar:

MULTISCRAP sagde ...

Hej Maria,

Super idé med sådan en idébox. Jeg laver ofte små notater eller tegner skitser, men der er ligesom ikke noget system i det....

Må finde ud af at låne din ide og lave noget lignende.

Tak for tipset.

Iben